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Ippudo: Bringing Japan To Paris In a Bowl (Teaching note)

8B20A008
Résumé
Teaching note - See case 'Ippudo: Bringing Japan To Paris In a Bowl' for full details
Objectifs pédagogiques
This case is suitable for undergraduate- and graduate-level courses in marketing management and customer service management. After working through the case and assignment questions, students should be able to ·discuss a company's corporate values and how they dovetail with its marketing and customer service decisions; ·evaluate local conditions that shape marketing-mix decisions; ·evaluate existing marketing and customer service strategies; and ·develop new feasible options for a company's marketing mix and customer service strategies, and discuss the pros and cons of each option, taking into consideration the company's corporate values and local customer needs.
Mots-clés
marketing; customer service; positioning; marketing mix
Public
Undergraduate/MBA
Secteur d'activité
Accommodation & Food Services
France; Japan; United States
2016
Livraison par lien de téléchargement

Adhérents : 5,10 € HT / Non adhérent : 5,50 € HT
Licence à l'unité*
* Usage unique limité à une session. Prix par étudiant formé. Licence à renouveler pour chaque nouvelle session.
** L'achat de la note pédagogique est indissociable de l'achat de l'énoncé du cas.

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